Підключіть службу до TaxiScan та отримуйте додаткові замовлення

Почніть без абонплати

Технічна підтримка 24/7

Комісія тільки з успішних замовлень

переваги партнерства
Додаткові замовлення

Доступ до 500K+ активних користувачів

Миттєві платежі

Безготівкові виплати зразу на мерчант служби

Таргетована реклама

Промо вашої служби на сайті та додатку

Проста інтеграція

Підключення за 24 години

Детальна аналітика

Звіти в реальному часі

Особистий менеджер

Індивідуальна підтримка

процес підключення

4-крокова схема

Заявка

Залиште контакти, ми зв'яжемося за 30 хвилин

Консультація

Обговоримо умови та технічні деталі

Інтеграція

Наші розробники підключать за 24 години

Запуск!

Отримуйте перші замовлення в день підключення

тарифні плани

Оберіть найвигідніший

Старт

Базовий функціонал

комісія 5% з замовлення
1 500
0 грн/міс.
підключити

Стандарт

+ Розширена аналітика

комісія 4.5% з замовлення
буде доступно незабаром

Преміум

+ Персональний менеджер

+ Промо-позиціонування

комісія 4% з замовлення
буде доступно незабаром
FAQ

Часті запитання партнерів

Які технічні вимоги?

TaxiScan не вимагає встановлення будь-яких додаткових програм. Головна умова - ваша таксі-служба має використовувати систему "Таксі Навігатор" (https://tn.in.ua) з активованим розширенням "WebOrders". Це розширення забезпечує API-з'єднання для синхронізації з нашою системою та отримання поточних даних про ціни та наявність машин.

Як відбуваються розрахунки?

Розрахунки між TaxiScan та вашою службою здійснюються на підставі рахунку, який виставляється за розрахунковий período. Служба сплачує комісію з кожного успішно виконаного замовлення, при цьому розмір комісії визначається умовами договору. У деяких випадках сервіс TaxiScan може бути заборгований службі за замовлення (наприклад, через промо-акції чи інші маркетингові програми) - тоді проводиться взаєморозрахунок між сторонами.

Чи можна налаштувати окремі тарифи для TaxiScan?

Інтеграція TaxiScan функціонує саме за цим принципом. У всіх служб-учасників мають бути впроваджені однакові стандартні назви тарифів залежно від класу машин. Детальну схему назв тарифів та алгоритм їх налаштування передасть ваш індивідуальний менеджер під час процедури підключення.

Що потрібно, щоб моя служба мала змогу приймати безготівкові замовлення?

Щоб забезпечити можливість прийому платежів через ApplePay та GPay, ваша служба повинна мати діючий мерчант-рахунок в платіжній системі Wayforpay. Для отримання докладної консультації з питань підключення та конфігурації платіжного сервісу зверніться до служби технічної підтримки.

Надіслати заявку на підключення